Záchod
Žádný jiný vynález za posledních 200 let nezachránil tolik životů jako záchod. Přitom 3,5 miliardy lidí na světě stále žádný záchod nevlastní a chodí vykonávat potřebu do křoví. To způsobuje znečištění vody, kterou lidé pijí a se kterou vaří. Nemít záchod také znamená nemít soukromí, což v chudých zemích ohrožuje obzvláště ženy. Darujete-li záchod, dáváte lidem nejen zdraví, ale i důstojnost.
Máte nějaký dotaz?
Rebeka Van Overloop
darek@clovekvtisni.cz
Co dostanete
Váš dar pomůže těm nejpotřebnějším. Navíc získáte certifikát, který můžete využít jako dárek.
Elektronický certifikát vám pošleme e-mailem. Pokud chcete, můžete do něj v průběhu objednávky vepsat vlastní věnování, nebo věnování dopsat, když si ho sami vytisknete. Pokud certifikát nepotřebujete, zvolte v průběhu objednávky možnost "Nechci žádný certifikát".
Jak to funguje
Skutečné dárky vždy symbolizují určitou formu pomoci – od kozy pro chudou rodinu v Africe přes léky pro nemocné nebo bezpečný porod až po doučování dětí z chudých rodin v ČR. Proto jsou rozděleny do šesti kategorií vyjadřujících oblasti naší společné pomoci – VODA, ZDRAVÍ, VZDĚLÁNÍ, OBŽIVA, ČESKÁ REPUBLIKA a KLIMA.
Pokud například zakoupíte Skutečný dárek se školními pomůckami ze sekce VZDĚLÁNÍ, nakoupíme pomůcky v některé ze zemí, kde Člověk v tísni pomáhá. Pokud bude ale v dané chvíli prodáno hodně certifikátů s pomůckami a bude lepší pomoci jinak, třeba vyškolením učitelů nebo zakoupením tabule, místo pomůcek zajistíme, co bude nejvíc potřeba.
Vždy však půjde o pomoc v oblasti vzdělání. Podobně když například pořídíte sazenice stromů ze sekce OBŽIVA a lidé v zemích, kde pracujeme, budou aktuálně více potřebovat nástroje pro obdělávání políčka, využijeme váš dar na nákup motyk, rýčů nebo hnojiva v rámci kategorie OBŽIVA.
Pomáhejte pravidelně
S pravidelnými příspěvky můžeme naši pomoc lépe plánovat a pomáhat dlouhodobě. Přidejte se i Vy!
Sledujte naše sociální sítě
Člověk v tísni na Facebooku
Člověk v tísni na Instagramu
Člověk v tísni na síti X (původně Twitter)
Člověk v tísni na YouTube